Monday, March 1, 2010

Hari Aku Dilahirkan


Assalamualaikum..

hari nih aku berasa gembira sangat kerana hari lahir aku adalah hari nih..aku lahir setelah 3 hari mangkatnya perdana menteri Malaysia pertama Almarhum TUNKU ABDUL RAHMAN..ini satu keajaiban..huhu...pun begitu, hari nih aku sgt gembira kerna kawan2 aku di pusat persediaan nih especially roomate tachi aku sumenye wish kat aku..aku x sangka diowang akan wish kt aku dan aku x expect paperpon..hhihihi..bwt mse skunk nh bru 2 hadiah aku terima..huhuhu..satu dr yang tersayang and 1 lg dri Wadi..nantonaku dia kasi kt aku..paperpon arigatou gozaimasu..

kini umur aku dah 19 tahun dah..huhu..x sangka dah 19 tahun aku hidup dan blom ad n=bakti aku untuk agama yang aku anuti ini..kdg2 aku rasa malu ngan Saidina Ali Abd Talib kerna umur kecik2 da selamatkan Rasullulah..aku berazam untuk buat sesuatu untuk Islam..dan aku juga berazam untuk menjadi lebih rajin..hmm, aku rase sampai sini jer..sbab aku nk smbung wat shukudai.. jumpe ag..huhuhu

No comments:

Post a Comment