Saturday, February 13, 2010

宿題

Assalamualaikum..bertemu kembali di arena blog..

Dah lame aku tak tulis blog..rindu pulak..haha..semalam untuk pengetahuan semua tempat belajar aku Institut Bahasa Teikyo dah mula bercuti..namun, aku masih berada di KL kerana tiket dah kehabisan pada hari semalam..kalau ada semalam, confirm aku dah berangkat pulang ke tanah tempat tumpah darah aku Johor Bahru..macam biase r sebelum bermulanya cuti yang x seberapa panjang nih..shukudai atau kata lainnya homework ak bertimbun macam kek raja sehari yang 3 tingkat..hish3..aku sememangnya benci nak buat shukudai tuh, tapi syouganai(x de pilihan)..aku kene habiskan kerja aku yang bertimbun mase2 awal2 ari tu..aku dah janji dgn sensei aku yang aku nak habiskan semua shukudai tu sebelum naik cuti..jadi aku kene buktikan pada sensei aku yang orang Melayu kalu dah janji mesti tepati..bukan macam orang2 kite selalu cakap janji Melayu..huhuhu..

Tapi yang jadi masalhnye..bolehke aku habiskan kesemuanya dalam seminggu nih..jadual kt rumah tak tahu lagi..ntah2 lagi banyak kerja..hahaha..satu lagi,, aku da lama x maen hoki..teringat zaman sekolah2..haha..kat tempat belajar nih ak kene belajar je..x de mase nk berfikir nak buat benda lain..tapi sebetulnya banyak juga benda2 lain yang aku fikir..biasela manusia..benda yang makin x kasi tula yang dia nak..rasenya setakat ini dulu tinta aku kali nih..jumpa lagi..salam dunia!

No comments:

Post a Comment